انواع ژل لب و مدل های تزریق ژل لب

0
27

تزریق ژل لب که با نام فیلر لب هم شناخته می‌شود، یکی از پرطرفداران روش‌های درمانی و زیبایی برای حجم دادن، برجسته یا متقارن کردن لب‌ها است. جوانان برای زیباتر شدن فرم لب‌ها و افراد مسن برای بازگرداندن حجم ازدست‌رفته لب‌ها در اثر بالا رفتن سن، از تزریق ژل نورامیس دیپ استفاده می‌کنند. برای تولید ژل‌‌های لب از ماده‌ای به‌ نام اسید هیالورونیک استفاده می‌شود‌. این ماده به‌طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارد؛ ولی به‌مرور زمان و با افزایش سن به تدریج تولید آن در بدن کمتر می‌شود‌. در این مطلب قصد داریم درباره مدل‌های مختلف تزریق ژل به لب‌ و ویژگی‌های ژل لب نورامیس به‌‌عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین برند ژل موجود در بازار صحبت کنیم.

قبل از معرفی ژل نورامیس دیپ با مدل‌های‌ تزریق ژل لب آشنا شوید

استفاده از انواع ژل لب در سال‌های اخیر بین خانم‌ها بسیار رایج شده است. مزایایی مانند افزایش حجم لب‌های نازک، بهبود شکل ظاهری لب‌ها، تسهیل تولید کلاژن در محل تزریق، کمک به جوان‌تر دیده شدن، جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک در اطراف لب‌ها، افزایش اعتمادبه‌نفس و متقارن شدن لب‌ها باعث شده است که طرفداران این روش زیبایی غیرتهاجمی روزبه‌روز در حال افزایش باشند. قبل از هر اقدامی بهتر است که اطلاعات خود را درباره پیش‌نیازها و ریسک‌های مرتبط با تزریق ژل لب نورامیس یا هر برند دیگری،‌ احتمالی‌ترین عوارض، مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق، بررسی تجربیات دیگران، هزینه‌های این روش زیبایی و مدل‌های تزریق ژل به لب‌ها افزایش دهید. بهترین راه برای کسب این اطلاعات به‌صورت درست و علمی مشاوره با پزشک است. پزشک با ارزیابی دقیق لب‌ها راهنمایی‌ها لازم را به فرد زیباجو ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال از او می‌خواهد که قبل از تزریق از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین خودداری کند یا به‌فرض به او پیشنهاد می‌دهد که از بین مدل‌های مختلف کدام مدل با لب‌ها و چهره فرد تناسب بیشتری دارد. در ادامه با محبوب‌ترین مدل‌های تزریق ژل به لب آشنا خواهید شد:

مدل روسی

لب مدل روسی لبی است که شبیه به قلبی ظریف است که در قسمت‌های نزدیک به مر‌کز لب حجم بیشتری دارد. به‌دلیل شباهت زیاد این مدل تزریق به عروسک‌های روسی این مدل را با همین نام می‌شناسند. نسبت تزریق ژل نورامیس دیپ در لب بالا و لب پایین 50 به 50 است. پزشکان معمولاً به افرادی که دارای لب بالای باریک و کوچکی هستند و فاصله بین لب بالا و بینی آن‌ها زیاد است، مدل روسی را بیشتر توصیه می‌کنند. صاف‌تر شدن ظاهر لب‌ها و برجستگی به‌اندازه از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل روسی محسوب می‌شود. تزریق لب مدل روسی نسبت به‌ سایر مدل‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد؛ زیرا در این مدل تزریق قطره‌ای در حاشیه لب باید بسیار با دقت و ظرافت انجام شود‌.

مدل عروسکی یا باربی

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های تزریق ژل به لب در بین دختران، مدل عروسکی یا باربی است‌. در این مدل، حجم لب پایین باید بیشتر از حجم لب بالا باشد؛ البته مدل عروسکی برای تمام افراد توصیه نمی‌شود. این مدل بیشتر برای کسانی مناسب است که لب‌های نازک و کم حجمی دارند و می‌خواهند با تزریق ژل ظاهر زیباتری به چهره خود بدهند. بعد از تزریق ژل نورامیس دیپ به لب‌ بالا و پایین فرد دارای لب‌هایی خوش‌فرم، ظاهری جذاب و جوان‌تر می‌شود.

مدل نچرال یا طبیعی

مدل نچرال یا طبیعی که با نام مدل کلاسیک هم شناخته می‌شود، جزء محبوب‌ترین مدل‌های تزریق ژل نورامیس به لب است. هدف این مدل تزریق، حجم دادن و برجسته‌ کردن لب‌ها به‌صورت کاملاُ طبیعی است. تعداد زیادی از افرادی که مادرزادی لب‌های باریکی دارند یا در اثر افزایش سن لب‌هایشان فرم خود را از دست داده، از مدل نچرال یا طبیعی استقبال می‌کنند. از ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به استفاده از کم‌ترین حجم ژل برای فرم‌دهی به لب‌ها اشاره کرد.

مدل قلبی

محبوب‌ترین مدل تزریق ژل به لب بین دخترهای جوان، مدل قلبی است. در این مدل پزشک برای تزریق ژل نورامیس توجه خود را به برجسته کردن ناحیه V شکل لب متمرکز می‌کند. استفاده از این مدل به افرادی توصیه می‌شود که صورتی کشیده به فرم بیضی دارند. اگر صورتی پر و گرد دارید، مدل لب قلبی را انتخاب نکنید؛ زیرا باعث بر هم خوردن تعادل بین اعضای چهره شما خواهد شد.

مدل قلوه‌ای

ترزیق لب قلوه‌ای همان‌طور که از نام آن می‌توان متوجد شد، مدلی است که در آن پزشک برای برجسته وحجیم شدن لب‌ها به تمام قسمت‌های آن به‌طور مساوی ژل نورامیس دیپ تزریق می‌کند. پزشک برای تزریق ژل با هدف ایجاد لب‌های قلوه‌ای فقط به سی دقیقه زمان نیاز دارد. لب‌های پر و جذاب، اصلاح لب‌ها درصورت متقارن نبودن و کاهش چین‌وچروک‌های اطراف دهان از مهم‌ترین مزایای تزریق لب قلوه‌ای محسوب می‌شوند.

مدل سه دکمه‌ای

با تزریق ژل نورامیس دیپ به سه ناحیه از لب شامل برجستگی مرکزی لب بالا و دو برجستگی لب پایین مدل لب به حالت سه‌ دکمه‌ای در می‌آید. در این مدل لب‌های بالا و پایین نه‌تنها حجیم، برجسته، شاداب و زیبا می‌شوند؛ بلکه چهره فرد نیز با یک لب جدید جذاب‌تر خواهد شد. این مدل بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای صورتی درشت و لب‌های ریزی هستند و با حجیم کردن لب‌های خود باعث ایجاد تعادل بین اعضای چهره می‌شوند.

مدل چاک‌دار

برخی از افراد به مدل لب چاک‌دار علاقه‌مند هستند و بعد از مشاوره با پزشک این مدل را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنند. در مدل چاک‌دار با حجیم شدن دو طرف لب پایین در مرکز آن فرورفتگی ایجاد می‌شود. این فرورفتگی زیبایی لب را افزایش می‌دهد. اگر زیباجویی بعدازاینکه مدل لب‌هایش را به مدل چاک‌دار و سایر مدل‌ها تغییر داد و از حالت لب‌های خود ناراضی بود، می‌تواند با استفاده از تزریق آنزیم تجزیه‌کننده هیالورونیداز لب‌ها را به حالت اولیه باز گرداند.

چرا ژل نورامیس دیپ بهترین برند ژل لب است؟

نورامیس دیپ (Neuramis Deep) یکی از پرفروش‌ترین ژل‌های پرکننده موجود در بازار است که با غلظت بالای هیالورونیک اسید و توسط یک شرکت کره‌ای به نام مدیتاکس با تکنولوژی شیپ (Shape) تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. اندازه ذرات این ژل متوسط بوده و به لایه میانی پوست لب تزریق می‌شود. از این محصول علاوه‌بر حجیم کردن و اصلاح فرم لب‌ها برای رفع چین‌وچروک خطوط اطراف لب، درمان چین‌چروک‌های موجود در کنار لاله گوش، حجم دادن به گونه‌ها، رفع خط اخم و خطوط ایجادشده روی پیشانی و برطرف کردن خنده خرگوشی روی بینی نیز استفاده می‌شود. از مهم‌ترین مزایای ژل لب نورامیس دیپ می‌توان به مواردی مانند ماندگاری بالا نسبت به ژل‌های تولیدشده توسط برندهای دیگر، زیباسازی و افزایش طراوت پوست لب و سایر نواحی صورت، کارایی و کیفیت بسیار بالا، عدم ایجاد درد هنگام تزریق، عدم ایجاد عوارض جانبی بعد از تزریق به‌دلیل برخورداری از کیفیت بالا، مشاهده نتایج فوری پس از تزریق، ایمنی بالا، رضایتمندی مشتریان از کیفیت ژل و غیره اشاره کرد.

خرید ژل نورامیس دیپ از شرکت‌های کالای پزشکی معتبر

در این مطلب ابتدا به معرفی محبوب‌ترین مدل‌های تزریق ژل به لب شامل مدل روسی، مدل عروسکی یا باربی، مدل نچرال یا طبیعی، مدل قلبی، مدل قلوه‌ای، مدل سه‌ دکمه‌ای و مدل چاک‌دار پرداختیم. سپس بهترین و باکیفیت‌ترین برند ژل‌های پرکننده لب بازار یعنی نورامیس دیپ را معرفی کردیم. برای خرید آنلاین این محصول بهتر است به سایت نجوم طب که در زمینه فروش کالای پزشکی فعالیت دارد مراجعه کرده و محصولی اورجینال را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید. توجه داشته باشید که روی ویال ژل‌های اورجینال تاریخ تولید و انقضا و هولوگرام وجود دارد.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید