بهترین کرم دور چشم

6
671

بهترین کرم دور چشم

بخش زیادی از زیبایی صورت مدیون چشم ها است. اما اگر به پوست حساس دور چشم خود رسیدگی نکنید زیبایی چشم ها و صورتتان دوام چندانی نخواهد داشت! چرا که پوست دور چشم نازک است و به سرعت دچار مشکلاتی مانند تیرگی، پف، چین و چروک، گود رفتگی، میلیا و… می شود.

برای جلوگیری و رفع این مشکلات به یک کرم دور چشم مناسب احتیاج دارید. اما به نظرتان بهترین مارک کرم دور چشم برای چین و چروک ، سیاهی، گودی و میلیا توسط کدام برند تولید می شود؟

در ادامه به بررسی بهترین کرم های دور چشم بازار می پردازیم و مهمترین ویژگی های این محصولات را شرح می دهیم.

معرفی بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی

در صورتی که احساس می کنید پوست اطراف چشمتان دچار سیاهی و گودی شده می توانید با استفاده از بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی این مشکل را برطرف کنید.

برای این کار می توانید از محصولات پریم ، لافارر، بیوآکوا، سینره، ویتالیر و… استفاده کنید که در ادامه به بررسی ویژگی های آن ها می پردازیم.

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1

بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال توسط برند پریم تولید می شود. این محصول مناسب انواع پوست بوده و مشکلاتی مانند سیاهی و گودی دور چشم را برطرف می کند.

در صورتی که احساس می کنید پلک فوقانی چشمتان دچار افتادگی شده می توانید از این ژل کرم استفاده کرده و باعث رفع این مشکل شوید. همچنین از ژل کرم دور چشم پریم می توان برای کاهش پف زیر چشم، آبرسانی به پوست، محافظت از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد و سفت شدن پوست استفاده کرد.

در این ژل کرم از ترکیبات مغذی پوست مانند کاکادو، بابونه زرد، پوست درخت ابریشم، عصاره جلبک دریایی، ریبوز و تترا هگزیل دسیل آسکوربات استفاده شده است.

کرم دور چشم ضد تیرگی و چروک لافارر

بسیاری از مصرف کنندگان کرم دور چشم لافارر را به عنوان بهترین کرم دور چشم ایرانی معرفی می کنند.

دلیل شهرت کرم دور چشم لافارر در این است که این کرم به سرعت باعث بهبود هاله سیاه دور چشم می شود. همچنین با استفاده از این کرم می توانید چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم خود را به مرور محو کنید.

در کرم دور چشم لافارر از کافئین، اورنیتین، کرایسین، عصاره گیاهی گل یاسمن، آرنیکا، زالزالک، پپتیدهای موثر و فسفولیپید ها استفاده شده که باعث آبرسانی، شاداب کنندگی و التیام بخشی پوست اطراف چشم می شوند.

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

در حین خرید کرم دور چشم حتماً باید سن خود را در نظر بگیرید. برای مثال بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال توسط برند سینره و در حجم ۳۰ میلی لیتر تولید می شود.

این محصول حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و امگا ۶ و بیوپپتیدها است که خواص بی شماری برای پوست دارند. با استفاده از کرم دور چشم سینره می توانید هاله سیاه دور چشم خود را برطرف کرده و باعث رفع مشکلاتی مانند چین و چروک، شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم شوید.

این محصول به صورت کرولتی فری تولید شده و بهترین انتخاب برای دوستداران حیوانات است.

سرم دور چشم ویتالیر مدل ویتامین C

اگر به دنبال بهترین کرم دور چشم ایرانی برای رفع هاله سیاه دور چشم خود می گردید، حتماً سرم دور چشم ویتالیر مدل ویتامین سی را تهیه کنید. خواص ویتامین C در رفع تیرگی های پوست بر هیچکس پوشیده نیست! در واقع ویتامین سی می تواند باعث جوان سازی، کلاژن سازی و رفع تیرگی پوست شود.

بنابراین افرادی که از تیرگی اطراف چشم خود ناراضی هستند باید به دنبال محصولاتی باشند که در آن ها از ویتامین سی استفاده شده باشد. سرم دور چشم ویتالیر به دلیل استفاده از ویتامین سی به عنوان بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی شناخته می شود.

این کرم دارای خواص روشن کنندگی، ضد تیرگی، جوان کنندگی، ضد چروک و شاداب کنندگی پوست بوده و با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری است.

معرفی بهترین مارک کرم دور چشم برای چین و چروک

اگر احساس می کنید پوست نازک اطراف چشمتان دچار چین و چروک شده است حتماً از بهترین مارک کرم دور چشم برای چین و چروک استفاده کرده و این مشکل را رفع کنید. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم.

کرم دور چشم ژوت

بهترین کرم دور چشم برای ۳۵ سال توسط برند ژوت تولید می شود. این محصول حاوی کاملیا، روغن بادام زمینی، عصاره خار مریم، پروتئین هیدرولیز شده برنج و سدیم لاکتات است که خواص بی شماری برای پوست صورت دارند.

از مهمترین خواص کرم دور چشم ژوت می توان به خاصیت ضد چروک و جوان کنندگی پوست اشاره کرد. همچنین با استفاده از این کرم پف و تیرگی دور چشم برطرف شده و گردش لنفاتیک زیر چشم بهبود پیدا می کند.

این کرم پوست دور چشم را به میزان کمی لایه برداری کرده و باعث القای جوان سازی به آن می شود.

کرم دور چشم وچه مدل Ultra Renewal

پس از گذار از ۳۵ سالگی احتمال افزایش چین و چروک های دور پوست بیشتر می شود. به همین دلیل از این سن به بعد باید از بهترین کرم دور چشم برای ۳۵ سال استفاده کنید.

به این منظور می توانید کرم دور چشم وچه مدل Ultra Renewal را تهیه کرده و باعث رفع چروک، پف و تیرگی دور چشم خود شوید.

در این کرم دور چشم از ترکیبات مغذی پوست مانند روغن هسته انگور و بائوباب، عصاره مخمر فائکس، ویتامین A، کافئین و هیالورونیک اسید استفاده شده که خاصیت روشن کنندگی، آبرسانی، کلاژن سازی و جوان کنندگی پوست صورت را دارا هستند.

کرم دور چشم ضد چروک ژنوبایوتیک

اگر قصد خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال را دارید حتماً کرم ضد چروک ژنوبایوتیک را در نظر داشته باشید. این محصول مناسب انواع پوست بوده و باعث برطرف شدن چروک های عمیق و سطحی اطراف چشم می شود.

در تولید کرم ضد چروک ژنوبایوتیک از هیالورونیک اسید، ویتامین C و گیاه چیراتا استفاده شده است که باعث حفظ رطوبت طبیعی دور چشم، تغذیه پوست اطراف چشم و رفع خطوط پنجه کلاغی می شوند.

کرم دور چشم برنج بیوآکوا

اگر قصد خرید بهترین کرم دور چشم برای ۳۵ سال را دارید باید محصولاتی را تهیه کنید که حاوی مواد رطوبت رسان مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید باشند. این مواد جزو ترکیبات اصلی کرم دور چشم برنج بیواکوا هستند و باعث جوان سازی پوست می شوند.

با استفاده از کرم دور چشم بیوآکوا چروک های پوست اطراف چشم از بین رفته و پوست دور چشمتان سفید و روشن می شود. این کرم بافت نرم و سبکی دارد و به سرعت در پوست نازک اطراف چشم نفوذ می کند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین کرم دور چشم ایرانی و خارجی پرداختیم و محصولات مناسب برای رفع چین و چروک، سیاهی و گودی دور چشم را معرفی کردیم.

در انتها توصیه می کنیم پس از گذار از دوره نوجوانی حتماً یک کرم دور چشم مناسب را به روتین پوستی خود اضافه کرده و در طی شبانه روز دو بار از آن استفاده کنید.

به این صورت پیری پوست اطراف چشم به تعویق افتاده و از مشکلاتی مانند سیاهی، پف و گودی پوست اطراف چشم جلوگیری می شود. البته پیش از خرید کرم دور چشم ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و محصولی را تهیه کنید که باعث ایجاد میلیا یا دیگر مشکلات پوستی نشود!

6 نظرات

  1. سلام وقتتون بخیر، از بین کرم دورچشم آبرسان الارو و کرم دورچشم هیدروبوست نوتروژینا و کرم دورچشم ویتامین C گارنیر کدوم میلیا زا نیست؟دورچشمام مشکل خاصی ندارن فقط میخوام مراقبت دور چشممو داشته باشم

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید